דובר צה"ל

חיילים התלוננו על האוכל | הרמטכ״ל פתח בביקורת פתע לבחינת תחום המזון בצה״ל
מישל מחנין13.5.20
0
0
0
בעקבות תלונות של חיילים והורים בשבועות האחרונים, הבוקר (רביעי) החלה ביקורת פתע של הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי, בהובלת ממלא מקום מבקר צה"ל תת-אלוף במיל' עופר שריג; לבחינת תחום המזון בצה"ל.
הביקורת תבדוק במתכונת פתע כ-80 יחידות מכלל צה"ל תוך התמקדות ביחידות הקצה המבצעי, מחנות מבצעיים, בסיסי טירונות והכשרה ומחנות קבע.
הביקורת תתמקד בבדיקת איכות וכמות המזון המוגש בשגרה לחיילים בקצה המבצעי ותתמקד בשלושה נושאים: כמות המזון, איכות המזון ומנגנוני בקרה בתחום המזון.
בפתח הביקורת הודגש כי תחום המזון הוא אחד המרכיבים העיקריים בתחום רווחת הפרט בצה"ל ויש לו השלכות ישירות על תפקוד המשרתים ותפקודו של החייל הלוחם בפרט.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
