ויקיפדיה

שיפור קל במצבה של בת ה-11 שנדבקה בקורונה ואושפזה במצב קשה
מישל מחנין28.4.20
0
0
0
בית החולים רמב"ם הודיע הבוקר (שלישי) כי חל שיפור קל במצב הילדה בת ה-11 שהגיעה לביה"ח עם סיבוכים כתוצאה ממחלת הקורונה.
מביה"ח נמסר: "הילדה עברה שתי בדיקות ולשמחתנו התברר שהיא כבר לא נושאת את הנגיף עצמו.
יש שיפור קל בסיבוכים מהם סבלה. היא הועברה מחדר הלחץ השלילי לחדר טיפול מוגבר. היא עדיין מונשמת ומורדמת. נעדכן בהמשך".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
