
הרמטכ"ל כוכבי בטקס ברחבת הכותל: "נוסיף לחזק את משפחות השבויים והנעדרים, ונעשה כל מאמץ להשיבם לגבולם"
הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, נשא דברים הערב (שני) בטקס הזיכרון הממלכתי לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה ברחבת הכותל.
הרמטכ"ל כוכבי: "הרחבה כמעט ריקה מאדם, אבל לנגד עיניי עם ישראל כולו שעליו נשבענו להגן, כל חיילי צה"ל בעבר ובהווה, ובשורות הראשונות עצובים ועצורים בני המשפחות השכולות. משפחות יקרות, גם כעת, למרות המרחק, כל עם ישראל ביחד איתכן, באמצעות כל סוגי המסכים. איש איש בביתו, עוצר, מזדהה, ומקדיש זמן לזיכרון הבנים והבנות.
היום, הדגל מרכין את ראשו לזכר הנופלים. ומזכיר לכולנו שהכאב העצום שאתם, בני המשפחה, חשים, הוא כאב החירות, וכאב העצמאות שיש למדינת ישראל. ומחר הדגל יתרומם לראש התורן. היום אנו תוקעים בשופר זעקה משולבת של אבל ושל חירות. נוסיף לחזק את הפצועים, לחזק את משפחות השבויים והנעדרים, ונעשה כל מאמץ להשיבם לגבולם. משפחות יקרות, בשמי ובשם כל מפקדי צה"ל, אני מצדיע לכן, על כוח העמידה, ועל הביטחון שלו זכינו בזכות בניכם ובנותיכם".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
