דובר צה״ל

כלי טיס צה"לי ללא טייס נפל בדרום הרצועה עקב תקלה: "אין חשש לדליפת מידע"
ליעם גולן27.4.20
0
0
0
לפני זמן קצר, כלי טיס בלתי מאויש מסוג "רוכב שמיים" נפל בדרום רצועת עזה עקב תקלה טכנית במהלך פעילות שגרתית.
מדובר צה"ל נמסר כי "אין חשש לדליפת מידע".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
