אלעזר ריגר

ביצהר זועמים על הרס המבנים ביישוב: "הריסת בתי המשפחות - 'תג מחיר' ממשלתי"
תום אברמסון22.4.20
0
0
0
כוחות מג״ב והמנהל האזרחי החלו הבוקר (רביעי) בפינוי שישה מבנים שנבנו בשכונות ׳כיפה סרוגה׳ וב׳תקומה׳, סמוך ליישוב יצהר שבשומרון.
בנוסף, בהמשך יפונו שני מבנים נוספים שנבנו ב׳קומי אורי׳, זאת על פי החלטת צה"ל ואישור הדרג המדיני ובכפוף להחלטת בג"צ.
ביישוב יצהר זעמו על הרס המבנים ואמרו: "הריסת בתי המשפחות - 'תג מחיר' ממשלתי, ועוד בעיצומם של ימי הקורונה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
