לע"מ

רה״מ נתניהו התקשר לגנץ - דנו בצעדים הצפויים בטיפול במשבר הקורונה ועל המאמצים לכינון ממשלת האחדות
תום אברמסון21.4.20
0
0
0
רה״מ בנימין נתניהו, התקשר הערב (שלישי) ליו״ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח״כ בני גנץ, עדכן אותו בהרחבה ודן איתו על הצעדים הצפויים בטיפול במשבר הקורונה ובנושאים נוספים העומדים על סדר היום.
השניים שוחחו גם על המאמצים שנעשים בדרך לכינון ממשלת החירום והאחדות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
