
גורמים בימינה: "נתניהו מראה לנו את הדרך החוצה"
מישל מחנין20.4.20
0
0
0
גורמים במפלגת ימינה הודיעו הערב (שני) כי במעשיו, ראש הממשלה בנימין נתניהו מראה לימינה את הדרך החוצה מהממשלה, תוך חוסר שיתוף פעולה עם חברי המפלגה.
בימינה מסרו: "נתניהו מראה לנו את הדרך החוצה".
זאת לאחר שמוקדם יותר הערב, התקשר רה"מ לחלק מראשי בלוק הימין ועדכן על ההסכם, אלא שהוא דילג על יו"ר ימינה נפתלי בנט, שלא קיבל שיחה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
