
לאור הגבלות הקורונה: השר בנט יודיע מחר על אופן קיום אירועי יום הזיכרון
מישל מחנין19.4.20
0
0
0
שר הביטחון, נפתלי בנט, קיים היום (ראשון) דיון בנושא אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ויום העצמאות תש"פ, לאור הגבלות נגיף הקורונה.
הדיון נערך בהשתתפות מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (במיל') אודי אדם, ראש אגף כח האדם בצה"ל, אלוף מוטי אלמוז, סמנכ"ל וראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון, אריה מועלם, ראש היחידה להנצחת החייל במשרד הביטחון, יעקב גבאי, וגורמים נוספים.
השר יתייעץ הערב גם עם אלי בן שם, יו"ר ארגון יד לבנים, גב׳ תמי שלח, יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, ופרופ׳ שלמה מוריוסף, יו"ר המועצה הציבורית להנצחת החייל, ויודיע על החלטתו מחר, לאחר שנשקלו כלל השיקולים והמשמעויות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
