רועי אברהם, לע"מ

רה"מ נתניהו: "מצטרף לתפילות לרפואתו של הרב ישעיהו הבר הנלחם על חייו"
מישל מחנין17.4.20
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו איחל היום (שישי) רפואה שלמה ליו"ר ארגון "מתנת חיים", הרב ישעיהו הבר, המתמודד עם מחלת הקורונה.
רה"מ נתניהו הוסיף ואיחל החלמה מהירה לכלל החולים בישראל: "אני מצטרף לתפילות לרפואתו של הרב ישעיהו הבר, יו״ר ארגון ״מתנת חיים״ שהציל את חייהם של רבים וכעת נלחם על חייו בהתמודדות מול מחלת הקורונה.
רפואה שלמה לכל החולים - וחיזוק ענק לצוותים הרפואיים שנלחמים להצלת חיים. בשורות טובות לכולם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
