ויקיפדיה

הקורונה בישראל | מצבו של בן ה-22 שאושפז במצב קשה באיכילוב השתפר - חזר להכרה מלאה
מישל מחנין12.4.20
0
0
0
הערב (ראשון) חל שיפור משמעותי במצבו של חולה הקורונה אפיק סוויסה, בן ה-22, שאושפז בביה"ח איכילוב - אשר מצבו היה קשה מאוד.
מבית החולים נמסר כי החולה חזר להכרה מלאה ושב לתקשר עם סביבתו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
