מארק ניימן, לע״מ

הליכוד לריבלין: "נהג כפי שנהגת בבחירות הקודמות - העבר את המנדט לראש המפלגה הגדולה - רה"מ נתניהו"
ליעם גולן12.4.20
0
0
0
לאחר הודעת הנשיא ריבלין כי לא יאריך את תקופת המנדט של גנץ להרכבת הממשלה, בליכוד קוראים לנשיא שלא להמתין ולהעביר לכנסת את האפשרות להמליץ פעם נוספת על מועמד להרכבת הממשלה - אלא להטיל את המנדט על ראש הממשלה נתניהו, בדיוק כפי שפעל בבחירות הקודמות כשהעביר את המנדט מרה"מ נתניהו לגנץ.
מטעם הליכוד נמסר: "תנועת הליכוד שבה ומבקשת מהנשיא ריבלין להעביר את המנדט לראש הממשלה נתניהו, ראש המפלגה הגדולה בכנסת ועם 59 ממליצים, בדיוק כפי שנהג הנשיא ריבלין לאחר הבחירות הקודמות בספטמבר, כשהעביר את המנדט מראש הממשלה נתניהו לח"כ גנץ כשהיו לגנץ רק 54 ממליצים".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
