
המו"מ להקמת ממשלה: רה"מ נתניהו התקשר לגנץ פעם נוספת. בליכוד טוענים: "הדיווחים בנושא הם פייק ספין של כחול לבן"
ליעם גולן12.4.20
0
0
0
במפלגת הליכוד טוענים כי הדיווחים על המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן הינם "פייק ספין של כחול לבן". עם זאת, הדגישו כי רה"מ קרא לגנץ פעם נוספת לשבת למשא ומתן "עד שיצא עשן לבן".
מטעם הליכוד נמסר: "התדרוכים והדיווחים ביחס למשא ומתן הם פייק ספין של כחול לבן. ראש המממשלה נתניהו התקשר אמש ופעם נוספת גם היום לח״כ בני גנץ וחזר על הצעתו לפעול להקמת ממשלת אחדות ולשבת יחד, ביניהם ובין צוותי המשא ומתן, לטובת הקמת ממשלה - עד שיצא עשן לבן".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
