
הרבנות הראשית לישראל: השנה - חל איסור על ביעור חמץ במרחב הציבורי
מישל מחנין6.4.20
0
0
0
כחלק מהמאמץ הלאומי לחיסול נגיף הקורונה, ובמטרה לסייע במניעת ההתפשטות, הוציאו הרבנות הראשית לישראל ומשרד הבריאות היום (שני) הנחיות מפורטות בנוגע להלכות פסח ובכללם שריפת החמץ.
ע"פ החלטת הרבנות הראשית לישראל: "השנה יבער את החמץ ע"י השלכתה לאשפה וישפוך על זה אקונומיקה כדי לבטלו מאכילת כלב או אם נשאר לו מעט יכלה את החמץ דרך האסלה".
גם נציבות כבאות והצלה שבה ומזהירה כי שריפת חמץ בסמוך למבנים ובמרפסות הבתים מסכנת חיי אדם ורכוש, וחל על כך איסור מוחלט. צוותי כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל והרשות המקומית יסיירו בערים והעובר על החוק צפוי לקנס ולעונש הקבוע בחוק.


0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
