תיעוד מבצעי כב"ה

פשוט טירוף: שני לוחמי אש נפצעו מפגיעת אבנים שהשליכו ערבים ביפו
ליעם גולן2.4.20
0
0
0
בשעה האחרונה נקראו לוחמי האש מתחנה אזורית תל אביב לכיבוי שריפת פחים שהוצתו ברחובות יפו במהלך הפגנות של ערבים במקום.
בהגיעם למקום, נזרקו על רכב הכיבוי אבנים מידי המפגינים המקומיים ששברו את החלון השמאלי הקדמי וניפצו את השמשה הקדמית של הרכב.
צוות הלוחמים נפגע קל וקיבל טיפול רפואי בתחנה על ידי צוות מד"א.



0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
