דוברות המשטרה

כביש 6: תושב חורה נתפס כשהוא נוהג במהירות 225 קמ"ש
יואל בלניצקי30.3.20
0
0
0
במהלך פעילות אכיפה של שוטרי משטרת התנועה הבוקר (שני), בכביש 6 באזור הדרום, נקלט נהג כשהוא נוסע במהירות 225 קמ"ש. השוטרים החלו לדלוק אחר הרכב והצליחו לעוצרו במחלף להבים.
הנהג, תושב חורה כבן 30, עוכב לחקירה ובסיומה הובא לשיפוט מהיר שם החליט בית המשפט להשאירו במעצר בית עד להחלטה אחרת. רשיון הנהיגה שלו נפסל עד תום ההליכים.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
