שלמה מור, 0404

בעקבות חשש להתנפלות: בוטל פיילוט בדיקות הקורונה ברשתות השיווק
מישל מחנין29.3.20
0
0
0
הפיילוט במסגרתו היו אמורות להתבצע בדיקות קורונה ללקוחות ולמוכרים ברשתות המזון בוטל היום (ראשון) בין היתר מחשש שיבואו להיבדק חולים שלא הצליחו להיבדק עצמאית עד כה.
התכנית תוכננה להתקיים בכמה סניפים, ביניהם ויקטורי בבאר שבע ורמי לוי בירושלים ובמרכז.
בשלב הראשון רק רשתות בודדות היו אמורות להשתתף בפיילוט, במהלכו היו אמורים להציב עמדות מעטות בחנויות, בהן ניתן לבצע בדיקות. אך הערב הוחלט סופית שלא להציב את העמדות, על פי הנחיות משרד הבריאות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
