דוברות המשטרה

אכיפה בצל הקורונה: 310 דוחות בגין יציאה לא חיונית מהבית
מישל מחנין27.3.20
0
0
0
310 דוחות חולקו לאחרונה לאזרחי ישראל שלא צייתו להנחיות החדשות של משרד הבריאות.
הדוחות ניתנו לאזרחים על יציאה מיותרת למרחב הציבורי שלא לצורך חיוני.
כמו כן, חולקו 85 דוחות על שהייה במקומות אסורים; כגון פארקים, גני שעשועים וחוף הים.
דו"ח אחד ניתן על תפילה מחוץ למקום המגורים.
ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
