ויקיפדיה

קורבן תשיעי בישראל | חולה קורונה בן 93 הלך לעולמו בבית החולים סורוקה
תום אברמסון27.3.20
0
0
0
בבית החולים ׳סורוקה׳ בבאר שבע נפטר הלילה (שישי) חולה קורונה בן 93. זהו מקרה המוות התשיעי בישראל, כתוצאה מהנגיף הקטלני.
מבית החולים נמסר: ״בן 93 נפטר לצערנו הלילה, לאחר שאובחן כחיובי לנגיף הקורונה. הועבר לביה״ח מבית אבות, כשהוא סובל מחום וקוצר נשימה עם מחלות רקע מורכבות וקשות. נלקחה לו בדיקה לנגיף הקורונה שהיתה חיובית. מספר שעות לאחר קבלת התשובה התדרדר מצבו והרופאים נאלצו לקבוע את מותו״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
