תקשורת שר הביטחון

בנט מברך את גנץ: ״צעד אמיץ - הדבר הנכון לעשות בעת חירום זו״
ליעם גולן26.3.20
0
0
0
שר הביטחון נפתלי בנט הגיב לצעד של גנץ הצפוי להכנס לממשלת אחדות תחת ראש הממשלה נתניהו וברך אותו על המהלך.
בנט: ״אני מברך את בני גנץ על הצעד האמיץ של כניסה לממשלת אחדות בראשות נתניהו. זה הדבר הנכון לישראל בעת חירום זו״.
על התיקים שיקבלו חברי הכנסת אמר: ״הדיווחים על שיח תיקים הם פייק ניוז מוחלט. ראש הממשלה או מי מטעמו לא דיברו איתי או עם מישהו מטעמי על כלום״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
