מאת' קיי, ויקיפדיה

מערך היסעים הוקם בצה"ל לאחר ביטול התחבורה הציבורית
תום אברמסון26.3.20
0
0
0
דובר צה"ל הודיע הבוקר (חמישי) כי הוקם מערך היסעים ייעודי למשרתי צה"ל, זאת בהמשך להנחיות על ביטול הדרגתי של פעילות התחבורה הציבורית במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה.
המערך יפעל החל משעות הבוקר ויאפשר למשרתים להתנייד לבסיסי צה"ל ובחזרה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
