
השר בנט: "הסגר הוא אכן אפקטיבי - אבל לא תרופת קסם"
מישל מחנין25.3.20
0
0
0
שר הביטחון נפתלי בנט, קיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בנושא המשך ההתמודדות עם נגיף הקורונה, במהלכה השיב על שאלות הציבור וכלי התקשורת.
במהלך המענה על השאלות אמר השר: "אני מתנגד לסגר כולל, אבל תומך בסגר חלקי לצד הגדלה מאסיבית בהיקף הבדיקות והמשך החקירות של משרד הבריאות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
