ויקיפדיה

קורבן שני לקורונה בישראל: בת 67 שאושפזה בבי"ח וולפסון
מישל מחנין24.3.20
0
0
0
משרד הבריאות עדכן היום (שלישי) כי הלכה לעולמה אישה נוספת ממחלת הקורונה בישראל.
מבית החולים וולפסון בו אושפזה נמסר: "לצערנו חולת קורונה שהיתה מונשמת במצב קשה בטיפול הנמרץ הכללי, נפטרה. החולה, בת 67, סבלה ממחלת רקע קשה.
צוות הטיפול הנמרץ שלנו נלחם על חייה במסירות רבה, אך מצבה התדרדר, ולמרות טיפול אינטנסיבי היא נפטרה.
אנו משתתפים בצערה של המשפחה. נמסרה להם הודעה בנושא וצוותי העבודה הסוציאלית שלנו בקשר עמם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
