עמוס בן גרשום, לע"מ

רה"מ: "עלולים להגיע למיליון נדבקים תוך חודש - ההנחיות עשויות להחריף"
מישל מחנין24.3.20
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הלילה (שני) ישיבה טלפונית עם שרי הממשלה והזהיר אותם מפני החמרה בריאותית-לאומית שעשויה להתרחש במהלך השבועות הקרובים.
רה"מ אמר: "אנחנו עלולים להגיע למיליון נדבקים תוך חודש. במצב קשה יכולים להיות גם עשרת אלפים מתים בישראל כמו שחוזים במודלים המחמירים של משרד הבריאות".
במהלך היום (שלישי) צפויים השרים להצביע על החרפת ההנחיות לציבור לאור הקפיצה המשמעותית במספר הנדבקים בישראל. רק אתמול זינק מספרם של החולים בכ-400, ובסך הכל אותרו עד כה 1442 חולים. ההערכה היא שככל שתימשך העלייה במספרן של הבדיקות, כך יירשם גם זינוק במספר החולים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
