
ח"כ שלמה קרעי: "מברך את יו"ר הכנסת על עמידתו האיתנה על עצמאות ועליונות הרשות המחוקקת"
ליעם גולן23.3.20
0
0
0
ח"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד ברך את יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין על מכתב התשובה ששלח האחרון לבג"ץ ובו אמר כי לא יסכים לאולטימטום שהוצב לו.
ח"כ קרעי: "אני מברך את יו"ר הכנסת על עמידתו האיתנה על עצמאות ועליונות הרשות המחוקקת. רק במדינה דיקטטורית אנשים שלא נבחרו יכולים להורות לרשות המחוקקת, לנבחרי העם, מה לעשות ומתי, בניגוד לחוק ולתקנון. נמשיך להיאבק. לא ניתן להם לדרוס את הדמוקרטיה ולא להעביר חוקים שיכולים להעביר גם לארדואן קורס מזורז בדיקטטורה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
