ירין מועלם, תיעוד מבצעי מד"א

ידו של פועל נקטעה בתאונת עבודה קשה במועצה האזורית באר טוביה
יואל בלניצקי23.3.20
0
0
0
ידו של פועל כבן 50 נקטעה לאחר שנפגע ממשאבת בטון במהלך עבודתו באחד ממושבי המועצה האזורית באר טוביה.
צוות מד"א שהוזעק למקום, העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו ואת הגדם לבית החולים שיבא בתל השומר, שם ינסו הרופאים להחזיר את הגדם למקומו בניתוח.
עופר שטקלמן, חובש במד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו פצוע שסובל מפציעה קשה מאוד בזרוע, ואדם נוסף שאיתו מנסה לעצור את הדימום. הענקנו לו טיפול רפואי ועצרנו את הדימום בעזרת חסם עורקים, הכנסנו את הגדם לשקית קירור, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים". (צילום: ארכיון).
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
