
סמוטריץ' לאדלשטיין: "התעלם מבג"צ ועמוד כחומה בצורה על עצמאות הכנסת"
בהמשך לתגובותיהם של מספר חברי בלוק הימין, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב היום (שני) לדרישת בית המשפט העליון מיו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין, להודיע אם יכנס את מליאת הכנסת בכדי להחליט על עניין החלפתו.
השר סמוטריץ' קרא ליו"ר הכנסת לעמוד על עצמאותה של הכנסת: "בתוך אחד המשברים הקשים ביותר מאז קום המדינה מנסה המערכת המשפטית לבצע הפיכה שלטונית במדינת ישראל. לא פחות.
הרשות השופטת כבר שנים רומסת את המוסדות הדמוקרטיים הנבחרים והיום מתיימרת לקבוע גם את סדר יומה של הכנסת.
גם התערבותו החמורה של היועץ המשפטי לממשלה בפרוצדורות של הכנסת רומסת את עיקרון הפרדת הרשויות ותרשם לדיראון עולם בדברי הימים של מדינת ישראל.
למרות שאני נמנה על אלו שתומכים ודוחפים לפיקוח פרלמנטרי בימי הקורונה ורוצה מאד בהקמת הועדות בכנסת, אני קורא ליו"ר הכנסת להתעלם מהפסיקה הדורסנית של בג"ץ ולעמוד כחומה בצורה על עצמאותה של הכנסת".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
