דוברות שר הביטחון

השר בנט: "מנסים להלהיט את היצרים בין משרד הבריאות לביטחון - לא תצליחו"
מישל מחנין22.3.20
0
0
0
שר הביטחון נפתלי בנט הגיב הערב (ראשון) לנסיונות לטעון לכך שישנו קושי בתקשורת בין משרד הבריאות לבין משרד הביטחון. השר הדגיש כי מדובר בחילוקי דעות בלבד, כאשר ההכרעה נתונה בידי רה"מ, ומשרד הביטחון מוכן לסייע לו לאורך כל הדרך.
השר בנט: "יש שמנסים להלהיט את היצרים בין משרד הבריאות לבין משרד הביטחון. לא תצליחו. משרד הבריאות מוביל את המדיניות הלאומית בעניין קורונה, יחד עם ראש הממשלה.
השר ליצמן, המנכ״ל משה בר סימן טוב וכל הצוות עובדים סביב השעון במסירות אין קץ. משרד הביטחון משרת ותורם למאמץ הלאומי בכל דרך. האם ישנם לפעמים חילוקי דעות מקצועיים? ברור! וזה בסדר גמור להתווכח.
אבל יש מי שמכריע וזה ראש הממשלה. צה״ל, פיקוד העורף ומשרד הביטחון ימשיכו לתת כתף בכל דרך למערכה נגד קורונה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
