
רופאים הניפו שלטים: ״תודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על המסירות״
בועז גולן22.3.20
1
0
0
ד״ר עדי סבו וד״ר עמוס סבו מודים לראש הממשלה בנימין נתניהו על העבודה הקשה והמסורה למען עם ישראל.
השניים, הצטלמו עם שלטים והעלו לרשת החברתית. בדף הפייסבוק של 0404 הפך הפוסט לויראלי בתוך זמן קצר.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
