
רה״מ נתניהו: ״צריך להתפלל לבורא עולם שהמגיפה הזאת תסתיים כבר״
מישל מחנין21.3.20
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב בריאיון ב-"חדשות 12" כי יש להתפלל לבורא עולם, כדי שמגפת הקורונה תסתיים במהרה.
לאחר שהשיבה לו המראיינת דנה וייס בזלזול כי "התשובה נמצאת יותר במכון ויצמן", אמר רה"מ נתניהו: "גם במכון ויצמן מתפללים לבורא עולם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
