0404

החמרה במצבו של חולה קורונה בשנות ה-50 לחייו - מצבו קשה
מישל מחנין21.3.20
0
0
0
במהלך השבת חלה החמרה במצבו של חולה קורונה בשנות ה-50 לחייו המאושפז בביה"ח אסותא שבאשדוד, ונודע כי מצבו קשה.
מביה"ח אסותא נמסר: "באסותא אשדוד מאושפזים שישה חולי קורונה. במהלך השבת, חלה החמרה במצבו של אחד החולים וכעת מצבו מוגדר קשה.
מדובר בגבר, בעשור החמישי לחייו, ללא מחלות רקע והוא כעת מונשם בשיטה לא פולשנית. שאר החולים מצבם מוגדר קל. כמו כן, לא נוספו או שוחררו חולים במהלך השבת".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
