שלמה מור, 0404

לאחר ששופט ביהמ"ש השלום נדבק בקורונה: 25 שופטים ייכנסו לבידוד
מישל מחנין18.3.20
0
0
0
לאחר שנודע היום (רביעי) כי שופט ביהמ"ש השלום בראשל"צ נדבק בנגיף קורונה, הוחלט לשלוח 25 שופטים נוספים לבידוד, מחשש שנדבקו.
השופט שנדבק הינו השופט מרדכי פירר, שהונחה להיכנס לבידוד לאחר שאובחן.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
