0404

דיון במשרד רה"מ: בחינת כיווני פעולה נוספים והגברת אכיפת הבידוד
מישל מחנין18.3.20
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (רביעי) דיון בראשותו בנושא התפשטות נגיף הקורונה, במסגרתו נבחנו כיווני פעולה נוספים וכן הגברת אכיפת הבידוד. הדיון התקיים באמצעות שיחת וידאו, במשרד רה"מ בירושלים.
בדיון השתתפו שר הבריאות, שר הביטחון, שר הבט"פ, ר' המל"ל, מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד הבריאות, ר' המועצה הלאומית לכלכלה, מפכ"ל המשטרה, ר' רח"ל וגורמים נוספים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
