יח''צ

המשבר הכלכלי: 60 אלף אנשים כבר פנו בבקשה לקבל דמי אבטלה
מישל מחנין18.3.20
0
0
0
בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והשלכותיו על המשק ועל המועסקים, ביממה האחרונה פנו לביטוח לאומי כ-60 אלף ישראלים בבקשה לקבל דמי אבטלה.
מדובר בשיא שלא נראה כמותו מעולם במדינת ישראל, טרם התפרצות המגפה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
