דוברות מד"א

עובדת במעבדה לנגיפים במשרד הבריאות נדבקה בקורונה
תום אברמסון17.3.20
0
0
0
משרד הבריאות הודיע הבוקר (שלישי) כי, עובדת נוספת במעבדה לנגיפים של המשרד נדבקה בנגיף הקורונה.
החולה מספר 249 במניין החולים היא אישה בשנות ה-50 לחייה ממרכז הארץ.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
