ויקיפדיה

7 חולי קורונה הועברו לבית החולים סורוקה, אישה שהחלימה מהנגיף שוחררה
תום אברמסון17.3.20
0
0
0
בית החולים "סורוקה" עדכן הבוקר (שלישי) כי, במהלך הערב והלילה הועברו למתחם המבודד ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים 7 מטופלים חיוביים לנגיף הקורונה: ארבעה בני משפחה אחת בגילאים 33-40, גבר בן 71 ושתי נשים, 19 ו-25. כולם במצב קל.
בנוסף, שוחררה אמש אשה בת 49, אשר אושפזה ביחידה לפני 6 ימים והבריאה. תוצאות בדיקות חוזרות שנעשו לה היו שליליות לנגיף והיא שוחררה כאמור לביתה, במצב כללי טוב.
נכון לעכשיו מאושפזים ביחידה 12 מטופלים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
