דוברות מרכז רפואי כרמל

הפר את הבידוד: חולה קורונה בבי"ח וולפסון שבר חלון וניסה לברוח
מישל מחנין16.3.20
0
0
0
חולה שנדבק בנגיף הקורונה המבודד בבי"ח וולפסון שבר הערב (שני) את החלון בחדרו בניסיון להימלט.
כוחות משטרה הוזעקו למקום והחולה נעצר באופן מידי, טרם הצליח לברוח.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
