
המשנה ליועמ"ש: לא נפל פגם בהחלטת השר אוחנה על הקפאת פעילות מערכת המשפט
מישל מחנין16.3.20
0
0
0
המשנה ליועמ"ש הודיע היום (שני) כי לדעתו לא נפל אף פגם בהחלטת שר המשפטים אמיר אוחנה על הקפאת פעילות מערכת המשפט.
זאת הודיע לאחר ביקורת האגודה לזכויות האזרח, שטענה כי מדובר בפגיעה בדמוקרטיה הישראלית.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
