דוברות מד"א

מגפת הקורונה | משרד הבריאות: מניין החולים בישראל בנגיף עלה ל-250, ארבעה במצב קשה
תום אברמסון16.3.20
0
0
0
משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי מניין החולים בישראל כתוצאה מנגיף הקורונה הקטלני עלה ל-250 בני אדם.
ארבעה מהחולים מאושפזים במצב קשה, 11 בני אדם במצב בינוני.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
