יובל כהן, 0404

ניו יורק: ראש העיר הכריז על מצב חירום בשל התפשטות נגיף הקורונה
תום אברמסון12.3.20
0
0
0
ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו, הכריז הערב (חמישי) על מצב חירום, בשל התפשטות נגיף הקורונה בעירו.
עד כה אובחנו בניו יורק כ-100 חולים בנגיף.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
