חדשות 0404

לאחר האוניברסיטה העברית, המכללה למנהל הודיעה לסטודנטים כי הסמסטר הקרוב ייפתח בצורה מקוונת
ליעם גולן 12.3.20
0
0
0
לאחר שבאוניברסיטה העברית החליטו על דחייה בשבוע של פתיחת סמסטר ב' וקיומו באופן מקוון באינטרנט, גם המכללה למנהל בראשון לציון הודיעה לסטודנטים כי הלימודים יחלו במתכונת של למידה מרחוק.
בהודעת המכללה לסטודנטים נכתב כי אין להגיע לקמפוס המכללה בתקופה הקרובה אלא רק למבחנים או לפי הנחייה מהמכללה. בנוסף, כל המרחבים וחללי הלמידה יהיו סגורים, לרבות הספרייה ומתחם היבילים שהיה עד כה פתוח בסופי השבוע.
כזכור, באוניברסיטת חיפה הוחלט להעביר קורסים שבהם לומדים למעלה מ-100 סטודנטים למתכונת של למידה מרחוק אך לא את כלל הקורסים הנלמדים במקום.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
