ויקיפדיה

הורוביץ תקף את אורלי לוי: "היא צריכה להחזיר את המנדט ולפנות את מקומה בכנסת"
תום אברמסון10.3.20
0
0
0
יו"ר מפלגת מרצ ח"כ ניצן הורוביץ, תקף הערב (שלישי) את ח"כ אורלי לוי אבקסיס, אשר הודיעה כי לא תתמוך בממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת.
הורביץ אמר: "ח״כ אורלי לוי צריכה להחזיר את המנדט. דבריה חסרי אחריות ומקוממים. לאורך כל הבחירות, חברי העבודה-גשר-מרצ, כולל היא עצמה, הבהירו את תמיכתם בהקמת ממשלה צרה בראשות גנץ ובתמיכת הרשימה המשותפת. התנערות מהבטחה זו היא יריקה בפרצוף המצביעים. עליה לפנות את המקום שקיבלה בזכות מצביעי השמאל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
