
כוחותינו מגדוד 71 תפסו על חם ערבי שזרק אבנים וגרם נזק לרכב
מישל מחנין10.3.20
0
0
0
כוחותינו תפסו היום (שלישי) ערבי שהשליך אבנים בגזרת החטיבה המרחבית ״עציון״.
הכוחות מגדוד 71 (״רשף״) של חטיבה 188, הנמצאים כעת בגזרת ״עציון״, קיבלו דיווח אודות זריקת אבנים לעבר רכב ישראלי בצומת תקוע. מיד פתחו הכוחות במרדף אחר החשוד ותפסו אותו.
החשוד הודה ביידוי האבנים, שהביא לנזק לרכב עליו זרק אותן.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
