הבית הלבן

הבית הלבן: "אין חשש שהנשיא טראמפ נדבק בנגיף הקורונה"
תום אברמסון10.3.20
0
0
0
הבית הלבן מסר הלילה (שלישי) כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, לא נדבק בנגיף הקורונה, למרות שנפגש עם שני חברי קונגרס שנכנסו לבידוד עצמי, לאחר שהשתתפו בוועידה עם אדם שנדבק בנגיף.
דוברת המשכן, סטפני גרישם: "הנשיא לא קיבל תוצאות של בדיקות נגיף קורונה, כיוון שלא בא במגע עם אף חולה קורונה ואין לו שום תסמינים. הנשיא טראמפ נמצא במצב בריאותי מצוין והרופא שלו ימשיך לעקוב אחר מצבו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
