חדשות 0404

משרד הבריאות: מי ששהה במתחם קבר רחל אינו מחויב בבידוד
מישל מחנין9.3.20
0
0
0
משרד הבריאות הודיע הערב (שני) כי מי ששהה במתחם קבר רחל אינו מחויב בבידוד.
כך מסר דובר המשרד: "בהמשך להודעת משרד הבריאות לחיוב בידוד ביתי לכל מי שהיה ב-14 הימים האחרונים בערים בית לחם, בית ג׳אלה ובית סחור - לאחר בחינה ולאור העובדה שהמעבר לקבר רחל מאובטח, ואינו כולל מגע עם אוכלוסיה מקומית כלל; אין מניעה להגיע לקבר רחל ואין צורך בידוד למי שחוזר משם.
זאת בהנחה שאין במקום התכנסות של 5000 איש - החלטה זו, להוציא מי שחזר מחו”ל ב-14 ימים אחרונים, הינה בהנחה שקיימת שם התכנסות של מעל 100 איש".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
