אהרון הכהן

רשות האוכלוסין וההגירה: "כל זר שיגיע לארץ - יצטרך להוכיח שיוכל לשהות בבידוד ביתי בישראל"
מישל מחנין9.3.20
0
0
0
רשות האוכלוסין וההגירה הודיעה כי בהמשך להחלטה מהערב (שני) החל מיום חמישי הקרוב, כל זר שיגיע לאחד ממעברי הגבול הבינלאומיים, תותר כניסתו בכפוף להוכחה כי יש בידו לשהות בבידוד ביתי בישראל.
מהרשות נמסר: "הוכחות על האפשרות לבידוד תמסרנה בנציגות ישראל במקום שהותו של המבקש. בהתאם לנתוני רשות האוכלוסין וההגירה, החל מתאריך 1.1.2020 ועד היום יצאו מישראל וטרם שבו 116,700 ישראלים.
מחצות ועד כה יצאו מישראל 8000 זרים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
