משרד הבריאות

הישראלית השלישית שאובחנה כחולה על ספינת הקורונה ביפן החלימה - מצבה טוב
מישל מחנין25.2.20
0
0
0
הישראלית השלישית שאובחנה כחולה על ספינת הקורונה ביפן החלימה הבוקר (רביעי) מהנגיף בבית החולים בטוקיו.
הישראלית עברה מאז אשפוזה בביה״ח בדיקות רבות ומחמירות, עד לקבלת התוצאות על החלמה מלאה מהנגיף. בן משפחתה עדיין שוהה בביה״ח והתקווה שישחרר ממש בקרוב.
ממשפחת הישראלית נמסר: "מבקשים מכלי התקשורת לתת להם את הזמן לתאם את ההכנות לחזרתה הביתה לישראל. אנו מודים לכל עם ישראל על התמיכה והחיזוקים לאורך הדרך ומקווים שכולם ישתחררו בקרוב בריאים ושלמים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
