דוברות רכבת ישראל

החל מ-8:00 בבוקר: תנועת הרכבות בדרום שבה לסדרה
תום אברמסון25.2.20
0
0
0
ממועצה אזורית חוף אשקלון נמסר הבוקר (שלישי) כי החל מ-8:00 בבוקר שבה לסדרה תנועת הרכבת משדרות לאשקלון ובקו שבין אשקלון לבאר שבע.
צירי התנועה בכביש 4 ממעבר ארז צפונה וכביש 34 מיד מרדכי לשדרות יפתחו לתנועה חזרה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
