רשות המעברים

בעקבות המשך הירי: ישראל סוגרת את מעברי הגבול עם עזה, מרחב הדיג נסגר לחלוטין
ליעם גולן24.2.20
0
0
0
בתום התייעצויות ביטחוניות, הוחלט הערב (שני) על סגירת כלל מעברי הגבול של ישראל עם רצועת עזה, החל מהלילה ועד להודעה חדשה. מעבר כרם שלום ייסגר למעט כניסת ציוד הומניטארי וחיוני, ומעבר ארז ייסגר למעט מקרים הומניטאריים חריגים.
בנוסף, מרחב הדיג ברצועת עזה ייסגר לחלוטין.
צעדים אלו התקבלו בתגובה להמשך שיגור הרקטות והפעולות ההתקפיות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי כנגד מדינת ישראל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
