ויקיפדיה

השר לוין: "עובדים על החלת הריבונות עם המשלחת האמריקנית"
מישל מחנין24.2.20
0
0
0
שר התיירות יריב לוין סייר הבוקר (שני) עם ראש הממשלה נתניהו, שגריר ארה״ב פרידמן וחברי ״צוות המאה״ באריאל, עם תחילת דיוני הצוות בהחלת הריבונות ביהודה ושומרון.
כך אמר השר יריב לוין בנאומו במקום: "זה יום היסטורי להיות כאן עם משלחת אמריקאית כדי לעבוד ביחד על החלת הריבונות, החלת החוק הישראלי, בחלקים חשובים ורבים ביהודה ושומרון.
אנחנו ניגשים למשימה הזו במלוא הנחישות, נעשה מאמץ להשלים אותה בפרק זמן קצר ככל הניתן, ונאפשר לך, אדוני ראש הממשלה, להשלים את המהלך הגדול הזה של החלת ריבונות ישראלית ביהודה ושומרון".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
