שלמה מור

ההסלמה בדרום | צה״ל חוסם כבישים בעוטף, חוף זיקים נסגר למבקרים
תום אברמסון24.2.20
0
0
0
דובר צה״ל הודיע הבוקר (שני) כי לאור הערכת המצב הוחלט על חסימות אזורים וצירים סמוכים לגדר המערכת בעוטף ישראל.
האזורים והצירים שייחסמו הינם כלל צירי הגישה החקלאיים מערבית לכביש 232, וייסגרו גם הצירים הבאים לשני הכיוונים: כביש מס׳ 4 - מצומת זיקים ועד צומת הכניסה לקיבוץ ניר עם. כביש מס׳ 34 - מצומת יד מרדכי ועד כביש הגישה לקיבוץ ארז.
כביש מס׳ 232 - מצומת מפלסים ועד לצומת כפר עזה.
כמו כן, תיאסר כניסה לגבעת ״קובי״ בשדרות, אנדרטת ״החץ השחור״, גבעת הפעמונים על שם אסף סיבוני ז״ל, גבעת נזמית וגבעת ״הפרש הבודד״. בנוסף, הוחלט על סגירת חוף זיקים למבקרים.
כמו כן, נעצרה תנועת הרכבות בין אשקלון לשדרות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
